TAROT Romania
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.
Căutare

Rezultate pe:

Rechercher Cautare avansata

Ultimele subiecte
» ETALARE TAROT UNGURESC
Controlul premonitiilor? EmptySam Sept 17, 2011 1:47 am Scris de soare ana maria

» Nou venita, o propunere
Controlul premonitiilor? EmptyVin Iul 01, 2011 5:50 pm Scris de Isoniahtar

» Controlul premonitiilor?
Controlul premonitiilor? EmptyMier Feb 09, 2011 11:50 am Scris de Isoniahtar

» Cum determinati timpul?
Controlul premonitiilor? EmptyMier Feb 09, 2011 11:30 am Scris de Isoniahtar

» istoria tarotului
Controlul premonitiilor? EmptySam Dec 04, 2010 4:27 pm Scris de Isoniahtar

» Pachetul de Tarot - Arcana Majora
Controlul premonitiilor? EmptyMar Noi 23, 2010 12:28 pm Scris de Isoniahtar

» PACHETUL MEU / PACHETELE MELE
Controlul premonitiilor? EmptyMier Iul 07, 2010 1:39 pm Scris de Dama de verde

» Cat de importanta e religia in viata voastra?
Controlul premonitiilor? EmptyVin Iul 02, 2010 9:03 pm Scris de Isoniahtar

» tarot unguresc
Controlul premonitiilor? EmptyVin Iul 02, 2010 8:57 pm Scris de Isoniahtar

Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 FAQ
 Cautare
Parteneri
forum gratuit

Controlul premonitiilor?

In jos

Controlul premonitiilor? Empty Controlul premonitiilor?

Mesaj Scris de Isoniahtar Lun Mai 17, 2010 6:58 pm

De cand ma stiu visez lucruri si cam la un an distanta imi dau seama ca am visat acest lucru. Uneori imi "amintesc" cuvinte, oameni, texte, locuri, etc.

Partea care ma deranjeaza pe mine este ca aceste deja-vu-uri se intampla aleator si nu par sa fie legate de evenimente importante (ca de exemplu nasterea sau moartea cuiva - am mostenit astfel de calitati de la bunicul meu, care are premonitii tot prin vise - a visat-o pe strabunica in rochie de mireasa cu 2 zile inainte sa moara).

Exista vreo modalitate sa controlez aceste vise? Bineinteles nu vreau sa merg atat de departe incat sa merg inspre Nostradamus, dar mi-ar place sa stiu ca aceste vise au o logica sau ca le pot da eu o logica.

Sonki

Isoniahtar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 44
Varsta : 38
Localizare : Tg. Mures
Data de inscriere : 23/01/2008

http://resonkido.blogspot.com

Sus In jos

Controlul premonitiilor? Empty Re: Controlul premonitiilor?

Mesaj Scris de Vizitato Sam Dec 04, 2010 1:30 pm

buna!
acelasi lucru il patesc si eu...

Vizitato
Vizitator

Sus In jos

Mesaj Scris de Isoniahtar Mier Feb 09, 2011 11:47 am

Uite, am gasit niste site-uri interesante (daca stii Engleza):

You really don’t need a spell for the control you are looking for, you need to practice. I know that sounds silly, but psychic gifts, like anything, need to be practiced and honed so that we can undrerstand what they are telling us.
For example, you mention that your can feel a person’s energy, and the energy of their problems, with your hand. If you have a friend you trust, ask them to help you practice this. Work on feeling the nature of the energy and where it comes from.
To control your dream visions, make sure that as you prepare to go to sleep each night, you ready yourself for the dreams. That means a little quiet time each night before you sleep and some deep breathing exercises to prepare your body for the visions to come. And, tell yourself you are going to remember them and udnerstand them.
If you are alone, or your sleeping partner will understand, it is perfectly legitimate to say these things out loud. If that’s not a good option, repeat them in your mind as you fall asleep. Then, you should also have a notepad and pencil and small flashlight near the bed so that you can write these things down as soon as you wake up.
Keeping track of your visions will allow you to better understand them and emphasizes to the universe around you that you are thankful for the gift and trying to use it. Like any skill or gift, these psychic abilities will get stronger and easier to use the more that you use them.
(citat de aici)

When the body is fully relaxed, the erratic thoughts will cease.
Try a really relaxing subliminal. Thoughs are bigtime connected to the body. It took me 19 years to discover this gem in my mysitcal study.
But everything happens i its own time, and i am nonetheless grateful...

Also you can visualize a shield around your aura.
Aura shields help, because when you reading someone else's energy, you can inadvertently take some of their energy by osmosis which can be disconcerting to say the least.

WhiteLight helps alot too.
You can chant it, or I can give you a complimentary energy exchange.
Pm me for more details... An energy excange just makes it more immediate, but you can get the effects from chanting and meditation...

Using a quartz crystal is good too.
(luat de aici)

Uite si aici un articol interesant.

In orice caz, nu stiu daca as vrea sa-mi dezvolt premonitiile... Poate e mai bine cand nu stii prea multe? Desi, vad ca le am si ma enerveaza ca nu le pot controla.

Isoniahtar
Admin
Admin

Sus In jos

Mesaj Scris de Isoniahtar Mier Feb 09, 2011 11:50 am

Oh... si mai multe daca dai cautare Google...

ca aici!

Isoniahtar
Admin
Admin

Sus In jos

Mesaj Scris de Continut sponsorizat

Continut sponsorizat

Sus In jos

Sus

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum